Skogsmullar!!

Ja nu har det planterats i storskogen igen då , det var ett år sedan sist. Jag kan väl inte påstå att jag har gjort så mkt men jag har varit med ett par gånger iallafall o varit handräckare. Plantorna är så små o taniga men det blir stora julgranar av dom oxå tar väl ca 10 år att bli en kanske lite stor julgran. Kan ha fel .......Har kollat in en riktigt fin gran för årets julfirande, kanske lite tidigt men bästa att vara ute i god tid , får väl sätta ett rött band i den så jag hittar den igen =)

LITEN     BLIR      STOR                                          SKOGSMULLE SJÄLV

         


Hittade detta oxå i skogen undrar vems det kan vara ??


Kommentarer
Postat av: Jen

hahaha....den där kannan o muggen har legat där i all evighet enligt Andy... kanske deras släktklenod ute i skogen =P

2009-05-01 @ 09:56:55
URL: http://lifeofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0