Loppistankar !!!

Idag blev det sovmorgon....låg o gonade mig ända till 8.30 o det är sovmorgon för mig iallafall. Kom ner till nybryggt kaffe så härligt .
Den här veckan har varit helt fulltecknad , vet knappt vad jag gjort, dagarna har bara flygit iväg. Lite träning har det dock hunnits med (men alldeles för lite känner jag) . 
Grejat o ordnat inför gårdagens loppis som jag var väldans vankelmodig för att åka till. Har försökt hela veckan att få med mig ngn , men icke så jag for väl själv då o det gick bra.  Släpade in mina grejor en bil full ....... Hade fått ett riktigt bra bord där folk var tvugna att gå förbi både på ingång o utgång. Var där i god tid o tänkte att jag börjar väl att plocka upp i godan ro o sen tar jag en kopp kaffe o kollar runt lite...... Haha herregud hann knappt plocka ur första kassen (en sån där stor från Ikea ) förrän ett gäng "damer" började slita o dra i paltorna så innan kl 8.00 hade jag fått in 700:- inte illa för kläder som jag hade tänkte att lämna på insamlingen. Men det kvittar hur billigt o hur lite man tar betalt så nog sjutton ska det prutas, en liten  "ful" brosch tog jag 5:- för o den lilla köpsugna tanten satte upp tre fingrar i luften la huvudet på sned o sa -Te kona ???? Men nää tesagt är tesagt o tesagt gäller.. Hon gick iväg men kom tillbaka lite senare o köpte den för 5 spänn Hahaha......... Mycket prat o mkt skratt blev det det är så himla kul. Jag tror att jag skulle nog egentligen hålla på med försäljning o dylikt. hmmm. Klockan gick fort o 13.00 var det dax att packa ihop o jag lovar att det var betydligt mkt mindre grejer med hem (Till glädje för mannen som länge varit trött på alla mina loppislådor som stått överallt.fast mest i garaget)  Och JAJAJA  det gick ihop sig med råge , inkomsten dubblades o lite till från tidigare belopp i texten  =)
Så här kommer en uppmaning RÖJ I SKÅP O LÅDOR O ÅK PÅ LOPPIS ......................................

Kommentarer
Postat av: Jen

Hade jag vetat långt innan skulle jag ha tagit med våra låder i vinden som står där o stör oss. Kläder har vi massor av, märkeskläder oxå. Får följa med nästa gång och bli rik...om jag har tur!

2009-05-17 @ 10:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0