Då var man här igen då....

Ja det var ett tag sdan nu...  Det har flutit mkt vatten under broarna o många vindar har blåst...

Ska försöka att ta tag i mitt liv igen o få in de vanliga rutinerna , som att blogga,  träna o höra av mig till mina nära o kära.
Just nu har jag en liten paus i mitt röjande här i huset, har fått en Layoffdag idag känns skönt . Vi är tvugna att ta ut den sista innan v 45 o jag har ju lite mkt m det Fackliga arbetet just nu o framåt så då passade det idag .

Försöker att komma ikapp här hemma med tvätt o städning o bakning . Vi har ju köpt en ny ugn/spis o den är lite knölig att lära sig så jag testbakar lite då o då med blandat resultat. Idag har jag tänkt det ska bli kanelbullar då det är kanelbullens dag imorgon.
 Så nu får jag väl återgå igen för kaffet är slut i muggen o inga uräkter godtas idag.
Ha en bra dag mina vänner om ni har hittat tillbaka till min sida KRAM

Kommentarer
Postat av: Annica

jag har hittat tillbaka....har ju kollat läget här med jämna mellanrum för att se om du skrivit.. å det hade du ju nu...

2009-10-04 @ 18:54:10
Postat av: Anonym

Ja, var har du hållit hus? Kul att ha dig tillbaka!

Säg bara till så sticker vi. Kram Carina.

2009-10-05 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0