Tiden bara rinner iväg..

Det är inte klokt vad tiden går fort, känns som man inte riktigt hänger med. Mycket har helt klart hänt sedan sist jag var inne o plitade några rader.Mitt löfte att vara flitig höll inte så länge, men nya tag igen.
All snö är totalt borta o det är jag innerligt tacksam för. Vet inte med mig att jag längtat så fruktansvärt mycket efter sol o värme som i år, fast det är ju inte riktigt den där goa värmen än. 
Tänk att gå ut o sätta sig i trädgården med kaffemuggen i solstolen o bara njuta. Dröjer säkert ett tag till,  men kära vänner snart snart....

Påsken försvann oxå fort som blixten. Vi har haft lite partaj här i helgen , med barn o barnbarn . Huset fullt kan man kanske säga, men det är ju det jag gillar att ha nära o kära omkring mig o fixa lite. På påskafton var vi nog 15 personer som käka lite mat , stora o små från hela halva riket.
Fyra från Skanör två från Skövde två (o en dinosarimage) från Ekedalen två från Vänersborg en från Nybro två från Floby vi tre från Falköping  .
Eftersom vi inte har ngn påskeld här i stan så får man improvisera lite , vi eldade i vår Inkakruka helt ypperligt bra. Skickade upp lite fyrverkeri som sig bör till Hanny o Benjamins förskräckelse, fast vi andra tyckte det var såå vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0