Valborgmässoafton 2010

Nu ska väl våren vara här då.. Så var det ju när man var liten, innan Valborg o 1:Maj fick man inte ta av sig strumpor eller ta fram vårjackan. Mensedan oavsett väder så var det vår o därmed nya vårstassen på.. Även om det var "snor"kallt o blåsigt. 

Veckan som gått har varit fylld av jobb o pyssel, just nu går vi i bilbytartankar, o det är minsann  inte lätt. Vad ska man välja miljövänligt, liten bil, stor bil automat eller manuell växellåda. Volvo Kia Renault??? Ja jisses nu drömmer jag till och med om bilar. 
Idag ska vi gå till vår gode vän Anders o diskutera lite om bil alltså lutar det väl åt KIA!! Men men är inte sista ordet sagt..

Ikväll blir det party i Friggeråkers Bygdegård ett gäng tjejer ska ha fest o vi ska fira Bretta . Det ska bli så trevligt, får väl hoppas att vädret blir vårligt nu då så jag kan ta på mig min nya outfit som är rätt vårlik.
Nu ska jag fixa lite o packa inför morgondagens tur till Skanör då vi ska på Viktors barndop.

Ha en trevlig Valborg!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Roligt att du skriver igen!

2010-05-11 @ 05:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0