Snö o snö o snö igen

Det tar visst aldrig slut på snöovädret, hörde av far som läst bondepraktikan om olika tecken o dagar att vintern ska vara till Påsk, det känns ju inte så kul tycker jag som redan längtar efter vårvärmen....o det är läänge till Påskveckan!
Har varit ute o skottat snö en bra stund det var riktigt skönt faktiskt för kroppen,  som ett mindre träningspass ..

Fick en påringning från mina jobbpolare som undrade vart jag gjort av delar till gripklor på vår "robban" som jag bytte idag?? Ja jisses har ärligt talat ingen aning,  två finns men den tredje har jag lagt ngnstans , börjar jag bli virrig lr vad är det frågan om?? Kommer att fundera på detta hela kvällen nu helt säkert..
Slog en pling till jobbet nyss, hade en liten aning om var jag kunde lagt dom o jippi där fanns dom i en pall m mellanlägg . Så  nu kan jag sova gott inatt...hihi

Ja annars händer inte så mkt här, har lagt in lågväxel vad gäller hushållsbestyr gör bara det allra viktigaste o det räcker .
Har sett bild på lilla pytte idag ett  "ynk"  stort

Kommentarer
Postat av: Mia

Nä fy bubblan för mer snö! Det kan ju möjligtvis få ligga det som är, men inte komma MER.

2010-01-28 @ 05:49:25
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/
Postat av: Monica

Kan bara hålla med Maria, snön som ligger ok. Men mer -NEJ!

Att glömma var man lagt grejer är kanske ett släktdrag, lika illa här vet att jag haft "det" men var la jag "det"...

2010-01-29 @ 18:08:08
Postat av: börje

ja mitt problem har ju alltid varit födelsedagar :)

2010-02-02 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0