Dag fem i Aonang

Har sovit lite dåligt inatt, sängarna är  för hårda kom på att jag kunde lägga mig på kuddarna som är bautastora, enda problemet var att när jag skulle vända mig så kanade jag av o vaknade... det hände ett antal gånger så kl 06.00 fick jag nog o fick fram min bok o började läsa. Snart så vaknade guben till oxå det var dax för frukost, kan ju nämna att det är inte jämnförbart med buffen i Karon när vi var där sist. Vi fick se att det vankades pannkakor idag njammi njammi.....jaja dom var ju inga höjdare smakade inte mkt men med en touch av vanilj inte ens Kjell åt upp..

Vi hade bestämmt att det skulle bli massage idag, så vi tog oss till beachen där det finns många massageställen , svårt att bestämma sig men stannade iallafall hos några tjejer som genast började le o visa priser o madam hit o madam dit ;=)
Fick lägga oss på varsinn madrass intill varandra o så drog det igång startade med mina fötter som verkligen behövde sig en omgång aj o aj hon filade på ordentligt bara väntade på att vinkelslipen skulle komma fram...
Ja sen blev vi rejält knådade båda två , dom både satt o stod på oss o tryckte ontgott gjorde det .,men nu är vi som nya människor mjuka o fina i hela kroppen.
Efter betalningen som BARA kostade oss 200kr för 2.5 timma så blev vi bjudna på färsk ananas o gammal banan enligt Kjell.
Skulle sedan lägga oss tillrätta på stranden men hann bara ta ett dopp när det kom lite duggregn så vi beslutade oss att gå till hotellet igen. Väl framme där så var det sol igen o då blev det poolbad istället resten av eftermiddagen.



      

  Första advent på en balkong i Aonang

Efter lite fiff o dusch på kvällen o när regnskuren avtagit så rustade vi oss igen med paraplyerna (som hotellet bjussar på) och tog den vanliga vägen FÖRBI alla bazarer för att hitta någonstans att äta. Vi har bestämmt att prova ngt nytt ställe varje kväll om möjligt....Fick syn på ett otroligt ruffigt ställe men fullt av folk som åt o såg nöjda ut.Där stannade vi o fick ett bord beställde ngt som vi knappt visste vad det var, men sååå otroligt o gott billigt. Några kalla slank oxå ner , nu har mannen piggnat till ordentligt.;=)
Hemma igen på hotellet o det vanliga balkongkaffet innan sängläge intas Godnatt för idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0