Återkomsten

Ja, nu närmar det sig vår nästa resa till Thailand o AoNang. Det är visst bara då som jag tar mig i kragen o skriver lite.
Helgen andas frid o kaos, försöker att få lite ordning i packande o iordningställande inför resan. Advent infaller ju när vi åkt o då måste det ju fixas lite så att Markus med hjälp av syster ska hänga upp allt pynt i alla fönster ...
Melker den lille prinsen är hos oss oxå när hans föräldrar är i Stockholm på lite mysresa, det är fullt upp, tycker jag grejar med mat hela tiden. Nu har han som en slagen hjälte slocknat o sover gott tills iallafall kl 06.00 imorgon får vi hoppas . Han har busat runt hela dagen ute o inne . Leksaker finns just nu i stora delar av huset.Men vad gör det huvusaken att han har haft det kul.
Stor del av dagen har vi städat i trädgården, kanske lite sent på hösten men alla löv har fortfarande inte ramlat så det fick bli det som fanns, en släpkärra full iallafall, fortsätter i morgon ska plantera två tujor inför julen, som ska prydas av ljusslingor. Det blir la grannt...
Jag får nog ändå dra ihop leksakerna lite så ingen  (Kjell)  snubblar o bryter benen ikväll det vore inte så bra.
Kaffe o soffläge känns rätt bra det med , ska visst vara ngt med Riverdance på TV ikväll helt underbar musik o dans, så det blir väl att sappa mellan Så mkt bättre o detta Tompa Ledin är ju med o han är en riktig goding...
Mot kaffemaskinen med språng.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0