Fredag o lite lördag

Behöver väl snart inte tala om vad vi gör på dagarna här i Aonang , sol o bad o massage gånger flera. Kan inte ha det bättre. Lunchen intogs på Last Fishermans Bar Kjell åt lite kyckling o ris o jag tog en rulle m kyckling/sallad/ost o annat gottigt. Vi konstaterade att visst vi har semester o har inte bråttom men dessa killar som jobbar på detta stället har nog all tid i världen verkade det som, no hurry at all. Fick maten till slut åt njöt o satt en bra stund o ville betala.Nu vet vi hur den beige mannen känner sig i Macken vi viftade o ville betala men näpp vi syntes inte, o syns man inte så finns man inte.
-Skulle vi dra utan att betala, nä vi är ju ärliga o lufsade fram till baren o betalade till slut i dricksen den uteblev skynda långsamt jaja.
Vår fundering på att fara till Bangkok skippades, så vi tar färjan till Koh Lanta imorgon söndag o stannar tills onsdag, vi hoppas på tre fina dagar där . Hoppas att hotellet är bra, men det  återstår att se. 
Startade kvällen med lite mat fisk blev det , snapper med vitlök o den smakade inte illa alls. Senare på kvällen gick vi på Cabaretshow . Dom kallar sig  LadyBoys och uppträder uppträder i en  dragshow . Det var helt fantastiskt mkt duktiga både m musik o dansen . En kul kväll alltså,som givetvis avslutades med lite prutning o shopping.
Det har inte varit så bra med airconditionen  tidigare men Kjell fixade o trixade så det blev kallt som i ett kylskåp o jag frös förrförra natten o var på väg att hämta min långtröja, så vi har bytt sängar så jag ligger längst ifrån fläkten nu, går säkert att ändra men då stannar det väl igen hihi.
 
 
Nu är det fredag då o vi är på väg ut en sväng , ska ta en TukTuk till Nopharathara och äta på en restaurang som heter Efter Tsunamin det är visst ett ställe dit Thailändarna går o käkar .Fisk o skaldjur står på menyn i ikväll. Imorgon tar färjan o återkommer med mer rapporter på onsdag Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda BN

Ser härligt ut!
Hoppas ni har en underbar semester!

2013-01-12 @ 13:33:06
Postat av: Annica

Har varit inne å läst... ;-)

2013-01-12 @ 14:19:11
Postat av: Maria Floryd

Vilken fin klänning du har på dig!

2013-01-12 @ 14:46:28
Postat av: Britt

Jag går in och läser ofta eftersom jag älskar Ao nang o varit där några gånger. Ha det gött

2013-01-12 @ 15:16:14
Postat av: Anonym

Nej jag har inte varit inne och läst här . jag blir bara avundsjuk ;)

2013-01-12 @ 15:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0