Kvällen har kommit till två trötta gamlingar

Just kommit hem från kvällens lilla prommis( 3km, har stegräknare med mig hihi) käkat på vårt gamla mathak family 50 bath lika gott o lika billigt som vanligt Jag åt morning glory (gröna bönor bla) och papayasallad seefood o Kjell åt mixedgrill chilli en öl o två vatten 295 bath ca 75 svenska hyfsat billigt enligt mig.
Mannen har lagt sig o det tog nog två sekunder så började det snarkas i bädden , ska snart följa efter bara lägga in lite bilder o sen öppna en bok. Hoppas ni inte har för mkt snö därhemma , har visst kommit lite idag hörde jag av Mia.Här är lite bilder från dagen  stranden kvällens rosevin o två skumtomtar gottsåatt..... Maten från family50 bath o sen ett julprytt budhatempel. Säger gonatt  klockan är 23.20 hos oss ...
 

Kommentarer
Postat av: Helena Samuelsson

Åh - Morning Glory....det är inte dumt, det:) Ha det gott!

2013-01-07 @ 19:16:35
Postat av: JenAndy

Underbart med billigt mat och solsken! Gott med thaimat! Nu har vi bokat resa!

2013-01-07 @ 20:10:44
Postat av: Maria Floryd

Låter jättehärligt! Men jag sa faktiskt att det började snöa inte att vi fått en massa snö. För här i allafall var det inte något som la sig. Lika snöfritt som när ni åkte... Kram kram

2013-01-08 @ 06:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0