Lördag o det är hemresa imorrn.

Lite bilder från shopping o några övervintrade snögubbar i Thaivärmen. Vi skickade upp en lykta igår med goda tankar o önskningar till nära o kära . Ingen nämnd o ingen glömd . Rätt häftigt at ttända den o invänta rätt tajm o sen se den sväva iväg högt högt upp mot himlen o sen försvinna i horisonten med önskan om att allt blir bra ... Lite gåshudskänsla för mig. 
Idag lördag har vi tagit adjö av alla som vi känner här o fått vår sista massage för denna gången. Alltid lika tråkigt att fara iväg härifrån. Vi har packat allting o hoppas att det inte blir övervikt...
Idag kom Ulla o Christer o börjar sin semester lyckostarna, vi hann iallafall gå ut o äta o ha en jättetrevlig kväll ihop, jag o Ulla konstaterade att vi skulle nog kunnat shoppa loss ordetligt ihop. Ja just det ja, Kjell o Christer spelade på travet ihop innan vi gick ut så då hoppas vi ju på lite fina pengar till nästa resa. 
Nu säger vi hej o Godnatt blir en lång resa  imorgon innan vi kommer hem till kalla Sverige o Falköping, o på måndag ska jag infinna mig på Volvo kl 06.00 pigg o arbetsför Jojo......
 
 
 
 
 Tack Ulla o Christer för en trevlig kväll ..
 
 

Kommentarer
Postat av: Börje

Jag kikade lite idag då :) välkomna hem

2013-01-19 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0